L Ö R D A G !

 
 
 
 
 
 
 
Så det är konstaterat, Mikaela Louise Lisselbring är sämst på att blogga. 
Men satan alltså det är sällan det finns tid. Får ta och börja med tids inställda inlägg.
 
Sedan sist har i alla fall jobbet rullat på i vanlig ordning. J och G har varit på dagis och på eftermiddagarna har vi antingen lekt hemma, gått till parken eller haft play dates. Jag har också fikat en himla massa, både med nya och gamla Au Pairer. Käkat lunch och middagar, varit ute och dansat på min favorit klubb / pubb i China Town, klippt av mig håret och gett det en lila / röd ton. Promenerat runt i parker, bland annat Hyde Park och pluggat en del. 
 
Helgen bjuder i alla fall på lite shopping med Lisa och eventuellt lite utgång ikväll med Evelina och hennes kusiner. Imorgon blir det nog bio med G och en himla lång sovmorgon. 
 
Hoppas ni får en trevlig helg !
 
Puss & Kram 
Mikaela 

Kommentarer
Skrivet av: fröken josefine

Vad pluggar du för nåt då? :)

Svar: Lösa vårdkurser, så just nu håller jag på med medicin 1 samt fysiologi :)
Mikaela Lisselbring

2015-10-06 @ 10:15:20
Bloggadress: http://frokenjosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?