Fresh Start !

 
    
 
 
Ännu en gång har jag tagit beslutet att börja blogga igen. Denna gång har jag väl dock lite mer "intressanta" saker att dela med mig av. Som det flesta redan vet nu så befinner jag mig ju (sedan snart 3,5 månad tillbaka) i Storbritannien, mer bestämt i norra London. Här lever jag livet som Au pair samtidigt som jag pluggar online och ger mig ut på diverse äventyr. 
 
Bloggen tänkte jag därför använda mig av för att delvis dela med mig av min vardag här, men också för att ventilera mig och ge lite tips till de som kanske också är intresserade av att uppleva Englands alla godbitar. 
 
 
Uppdatering kommer ske när tiden tillåter och tveka inte att ställa frågor om alla möjliga knasiga saker ! 
 
 
 
Puss & Kram 
   Mikaela 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?