Torsdag, Fredag & så äntligen Lördag !

 
 
Uppdateringen börjar redan att bli långsam. Veckan har som i vanlig ordning bara sprungit förbi. Torsdagen inehöll lunch på det lokal cafet Owen's med Lisa och hennes syster och sedan lite shopping i Wood Green. På eftermiddagen hämtade jag upp en väldigt trött och sur G från dagis. Allt "No", "I'm not your best friend", "I'm not doing that" osv började när jag inte hade något snack att erbjuda eller ville köpa honom en glass. Det fortsatte sedan hela kvällen. Innan han somnade gott så avslutades det dock med ett " I love you to the moon and back" och "What are you doing tomorrow ?". Svårt att inte älska den där pojken.
 
Fredagen bjöd på en betydligt mycket gladare G. Vi for till dagis på morgonen med mycket skratt på vägen. Efter det tog jag, min nu dagliga promenad på en timma. Efter det tog jag tag i tvätt och hushåll. Innan jag plockade upp G från dagis igen så sov jag lite. Fått den hämskaste hostan som håller hela familjen vaken om nätterna. Eftermiddagen spenderades sedan med att baka Peppa Pig kakor, laga mat och lek. På kvällen satt jag sedan barnvakt till J och G. Underhöll mig med att prata på skype med Jesper samt koka barnmat. 
 
Idag vaknade G vid 9. Vi gick ner och åt frukost och pratade som alltid om vad vi drömt om. G drömmer oftast om regnbågar och bilar, intressant. Efter det tog föräldrarna över och jag gick upp på mitt rum för att förbereda lite. Ikväll står nämligen utgång i Camden på schemat. Ska till och med spendera natten borta så då får jag en riktig sovmorgon imorgon. Tänkte att jag berättar lite mer om kvällen och Camden imorgon. 
 
Hoppas er lördag också bjuder på roligheter ! 
 
Puss & Kram
Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?