Så var helgen över !

 
 
 
 
 
Tisdag igen, helgen gick fruktansvärt fort och veckorutinerna är i rullning igen. Helgen spenderades som sagt med barrunda i Camden. Enligt de engelskmän jag pratat med så skulle detta vara "the place to be", vilket till viss del var sant. Pulsen var hög och det fanns något för alla. Eftersom vi hade köpt förköp så slapp vi köa och på varje bar vi kom till bjöds vi på en gratis drink. Musiken var väl sådär men personligen tycker jag att den musik som spelas här i England är ganska dålig i allmänhet. Men jag hade ändå en sjukt rolig kväll och det hela slutade med lite nattkäk innan vi tog nattbussen hem till Seven Sisters där Emma bor.
 
Blev ingen sömn den natten så när jag hade samlat ihop den lilla energi som fanns kvar så drog jag mig hemåt till Muswell Hill runt lunch på söndagen. Gjorde sedan inte många knop utan sov mest och åt onyttigheter.
 
På måndagen vaknade jag upp med feber, tog G till dagis och återgick sedan till sängen. På eftermiddagen var det sedan full rulle med J och G innan jag somnade gott runt 8 snåret, cirka 10 minuter efter att jag lagt barnen.
 
Idag har jag gjort ungefär samma saker. Dagis, tvätt, städ och vila. Tog barnen på playdate hos Lisa och klunkade sedan te resten av kvällen. Hoppas att förkylningen försvinner snart dock för har en hel del roligheter planerade i slutet av veckan. Så behöver jag också bli bättre på att uppdatera här. Hoppas ni haft en bra helg dock och att ni håller er friska. 
 
 * Detta inlägg skulle ha publicerats igår men något gick snett.
 
 
Puss & Kram 
Mikaela 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?